Old ® Games4theworld Forum / Archive
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sims 3 Error code 0x039e8474

View previous topic View next topic Go down

Sims 3 Error code 0x039e8474 Empty Sims 3 Error code 0x039e8474

Post by Guest Fri 15 Apr 2011, 15:12

Hi! I've got a problem, i've been searching around on this forum for 2 days but i couldn't find the answer to it. The people who had the same things, did something different so their answers don't work for me.

I've downloaded The Sims 3 (base game), ambitions, late night, high end loft stuff and that one with the furniture for outside haha i don't know the english name for it :-). I have installed them all, like the guide told me to, but i didn't apply the cracks because i've read somewhere that i shouldn't do that.. so i installed them all and then i applied the new 'fix' and put them all in the correct map.

When i try to start the sims with the launcher, the launcher will say that it doesn't work anymore. Then the sims 3 opens, the screen is black and then it goes back to normal again. I get a error that says that i have a different version than the version now from sims 3 ( i've seen some dutch moderators and i will write the errors in dutch at last because my english isn't very good ;p ) And i can choose go on, so i click on that one but then i get error code 0x039e8474. My computer can run the game, and all the cracks are in the good map, i haven't played it yet so i didn't download other furniture or something, i did a scan and fixed everything but that didn't work, i've already tried to start the game with the 'TS.exe' file but that doesn't solve the 0x039e8474 problem. I really don't know how to fix this and i've been trying it for 3 days now, please help me. Thanks

Error codes in correct order;

Sims3Launcher werkt niet meer
Er is een probleem opgetreden waardoor het progamma niet goed meer werkt. Het progamma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

De sims 3
Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3. Wij raden aan om deze gamebewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs. Wil je verdergaan of afsluiten?
'verdergaan'

Spel kan niet gestart worden, error code 0x039e8474

Guest
Guest


Back to top Go down

Sims 3 Error code 0x039e8474 Empty Re: Sims 3 Error code 0x039e8474

Post by Admin Fri 15 Apr 2011, 23:01

xKimx wrote:Hi! I've got a problem, i've been searching around on this forum for 2 days but i couldn't find the answer to it. The people who had the same things, did something different so their answers don't work for me.

I've downloaded The Sims 3 (base game), ambitions, late night, high end loft stuff and that one with the furniture for outside haha i don't know the english name for it :-). I have installed them all, like the guide told me to, but i didn't apply the cracks because i've read somewhere that i shouldn't do that.. so i installed them all and then i applied the new 'fix' and put them all in the correct map.

When i try to start the sims with the launcher, the launcher will say that it doesn't work anymore. Then the sims 3 opens, the screen is black and then it goes back to normal again. I get a error that says that i have a different version than the version now from sims 3 ( i've seen some dutch moderators and i will write the errors in dutch at last because my english isn't very good ;p ) And i can choose go on, so i click on that one but then i get error code 0x039e8474. My computer can run the game, and all the cracks are in the good map, i haven't played it yet so i didn't download other furniture or something, i did a scan and fixed everything but that didn't work, i've already tried to start the game with the 'TS.exe' file but that doesn't solve the 0x039e8474 problem. I really don't know how to fix this and i've been trying it for 3 days now, please help me. Thanks

Error codes in correct order;

Sims3Launcher werkt niet meer
Er is een probleem opgetreden waardoor het progamma niet goed meer werkt. Het progamma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

De sims 3
Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3. Wij raden aan om deze gamebewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs. Wil je verdergaan of afsluiten?
'verdergaan'

Spel kan niet gestart worden, error code 0x039e8474
Hallo,

Het spel waarvan u de Engelse benaming niet weet - Luxe accessoires - is High End Loft Stuff.
Uw error kunt u, als het goed is, als volgt oplossen:

1. Download en installeer onze Outdoor Living Stuff van www.games4theworld.org .
2. Wanneer Outdoor Living Stuff helemaal klaar is met installeren, past u deze fix toe: https://games4theworld.forumotion.com/t752-the-sims-3-latest-fix-should-fix-most-of-your-problems
3. Het spel zou het nu goed moeten doen. Succes!
Admin
Admin
G4TW RETIRED Adminator
GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder
G4TW RETIRED Adminator GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Male

Posts : 18882
Points : 1028855
Join date : 2010-03-12

Back to top Go down

Sims 3 Error code 0x039e8474 Empty Re: Sims 3 Error code 0x039e8474

Post by Guest Sat 16 Apr 2011, 08:39

Hoi,
Ja, dat heb ik al gedaan dus ik snap niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik had ergens iets gelezen over .cache gegevens verwijderen ofzo? Dat is de enige oplossing die ik nog niet gedaan heb, van de oplossingen die ik kon vinden.. Bij de installatie van sims 3 basis spel en ambities kreeg ik wel steeds een error dat er iets niet geinstalleerd kon worden ofzo. Zou dat er mee te maken hebben? Misschien is het het beste als ik ze allemaal opnieuw installeer? Als ik daar een keer tijd voor heb, haha dat is dan al de 3de keer. Is het dan mogelijk om alleen sims 3 basis spel en ambities opnieuw te installeren en de andere gewoon te laten of moet ik dan gelijk alles installeren? En hoe kan ik ze het beste installeren? Gewoon eerst normaal, allemaal, en dan de nieuwe fix erin zetten? Dat is namelijk wat ik gedaan heb maar ik vroeg me af of ik niet de crack in het spel had moeten zetten, misschien helpt dat.
Bedankt voor je hulp Smile

Guest
Guest


Back to top Go down

Sims 3 Error code 0x039e8474 Empty Re: Sims 3 Error code 0x039e8474

Post by Admin Sat 16 Apr 2011, 12:45

xKimx wrote:Hoi,
Ja, dat heb ik al gedaan dus ik snap niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik had ergens iets gelezen over .cache gegevens verwijderen ofzo? Dat is de enige oplossing die ik nog niet gedaan heb, van de oplossingen die ik kon vinden.. Bij de installatie van sims 3 basis spel en ambities kreeg ik wel steeds een error dat er iets niet geinstalleerd kon worden ofzo. Zou dat er mee te maken hebben? Misschien is het het beste als ik ze allemaal opnieuw installeer? Als ik daar een keer tijd voor heb, haha dat is dan al de 3de keer. Is het dan mogelijk om alleen sims 3 basis spel en ambities opnieuw te installeren en de andere gewoon te laten of moet ik dan gelijk alles installeren? En hoe kan ik ze het beste installeren? Gewoon eerst normaal, allemaal, en dan de nieuwe fix erin zetten? Dat is namelijk wat ik gedaan heb maar ik vroeg me af of ik niet de crack in het spel had moeten zetten, misschien helpt dat.
Bedankt voor je hulp Smile
Hallo,

Als u ook maar één van de expansions spellen wilt installeren, zijn Late Night en Outdoor Living Stuff een vereiste. Installeert u deze twee expansions niet, dan doet de fix het niet meer, wat betekent dat het spel het ook niet meer doet.
Het beste lijkt mij in dit stadium inderdaad herinstallatie. Wat ik u aanraad is, als u dat goed vindt, dat ik al de spellen voor u via TeamViewer installeer, zodat we zeker weten dat er niks mis kan gaan. Meer informatie hierover: www.games4theworld.org > Contact us > TeamViewer.
Als u mij dan een keer online ziet, join dan de Forums chatbox en vertel mij over dit bericht. Dan zal ik u verder helpen met het opstellen van TeamViewer.
Admin
Admin
G4TW RETIRED Adminator
GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder
G4TW RETIRED Adminator GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Male

Posts : 18882
Points : 1028855
Join date : 2010-03-12

Back to top Go down

Sims 3 Error code 0x039e8474 Empty Re: Sims 3 Error code 0x039e8474

Post by Guest Sun 17 Apr 2011, 10:13

Als je dat zou willen doen, zou ik dat heel erg fijn vinden! Ik heb ook beide uitbreidingspakketen geinstalleerd dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Rond welke tijd ben je meestal online, als ik het vragen mag? En ik weet hoe teamviewer werkt dus dat is wel makkelijk Smile

Guest
Guest


Back to top Go down

Sims 3 Error code 0x039e8474 Empty Re: Sims 3 Error code 0x039e8474

Post by Admin Sun 17 Apr 2011, 12:54

xKimx wrote:Als je dat zou willen doen, zou ik dat heel erg fijn vinden! Ik heb ook beide uitbreidingspakketen geinstalleerd dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Rond welke tijd ben je meestal online, als ik het vragen mag? En ik weet hoe teamviewer werkt dus dat is wel makkelijk Smile
Hallo,

Ah, het bespaart mij een hoop moeite gezien u ook al weet hoe TeamViewer werkt. Ik ben vrijwel elke dag tegen de na-middag / avond beschikbaar. Zodra ik online sta op het Forum, kunt u gewoon de chat joinen, dan kom ik vanzelf.
Admin
Admin
G4TW RETIRED Adminator
GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder
G4TW RETIRED Adminator GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Male

Posts : 18882
Points : 1028855
Join date : 2010-03-12

Back to top Go down

Sims 3 Error code 0x039e8474 Empty Re: Sims 3 Error code 0x039e8474

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum