Old ® Games4theworld Forum / Archive
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

View previous topic View next topic Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Guest Thu 04 Sep 2014, 17:26

Hallo

Ik heb al een eindje Sims 3 en enkele uitbreidingen op mijn pc staan. Ik voegde laatst een nieuwe uitbreiding toe. Ik heb het spel ge-update (versie 18.0.126) en gebruikte ook jullie fix.
Bij het opstarten krijg ik echter volgende melding:
Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3.
We raden aan om deze gamebewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren.
Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs.

Als ik klik op verder gaan, opent het spel wel, maar ik kan het niet spelen (er verschijnen geen werelden of opgeslagen spellen). 
Ligt dit aan een verkeerde download?

Guest
Guest


Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Guest Thu 04 Sep 2014, 19:08

Hallo, 
Ik stel voor dat je met behulp van dit programma. https://games4theworld.forumotion.com/t7029-the-sims-3-cc-please-make-sure-your-game-has-the-latest-software-updates-and-try-again-error-s-100-solution 
Gebruik vertaler en foto's om het te begrijpen, als het probleem nog steeds bestaat, laat het ons weten.

Guest
Guest


Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Guest Sat 06 Sep 2014, 10:34

Hallo,

Bedankt voor de link. Ik probeer het uit en hou jullie op de hoogte.

Guest
Guest


Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Guest Sat 06 Sep 2014, 13:05

Hallo, 
U bent van harte welkom. Laat me weten of het werkt of niet. Veel succes!

Guest
Guest


Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Guest Sat 06 Sep 2014, 13:23

Hallo

Ik heb het programma geïnstalleerd en de instructies opgevolgd, maar helaas blijft het probleem bestaan. 
Ik heb het basisspel al een eindje geleden geïnstalleerd samen met enkele uitbreidingen (seizoenen, studentenleven, beestenbende). Ik heb nooit problemen gehad, tot ik enkele dagen geleden Bovennatuurlijk installeerde en ik dus eerst deze boodschap krijg en vervolgens een leeg startscherm (geen werelden, geen opgeslagen spellen, er verschijnt zelfs geen tekst als ik bij opties klik om het programma af te sluiten).
Kan het aan de update liggen?

Guest
Guest


Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Admin Sat 06 Sep 2014, 14:38

Hi there,

When did you learn to speak Dutch, Cagil? Razz

Dus als ik het goed begrijp, zijn de menu's in het spel compleet blanco? Zo ja, dan betekent dat dat u een verouderde crack gebruikt. Ervan uitgaande dat u al over de nieuwste gameversie beschikt (versie 1.67): herhaal stap 3 en 4 om uw probleem op te lossen: https://games4theworld.forumotion.com/t1171-must-read-how-to-install-the-sims-3-correctly
LET OP: download de Ultimate Fix opnieuw! Gebruik geen oudere versie die nog ergens op uw PC staat. (Verwijder alle oude versies voor de zekerheid)

Veel succes!
Admin
Admin
G4TW RETIRED Adminator
GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder
G4TW RETIRED Adminator GΛMΣ MΛƧƬΣЯ / Forum Founder

Windows version :
  • Windows 8
  • Windows 7

System architecture :
  • 32 bits (x86)
  • 64 bits (x64)

Male

Posts : 18882
Points : 1028835
Join date : 2010-03-12

Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Guest Sat 06 Sep 2014, 17:20

Hello,
I knew a bit thanks to brother but it wasnt enough so, thank you translate! Very Happy

Laat het ons weten als het probleem blijft optreden, zodat we kunnen helpen.

Guest
Guest


Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Guest Thu 11 Sep 2014, 22:55

Hello,

I'd seen a few older threads in Dutch, so I just assumed I could ask my question in Dutch Wink.
Thanks for the advice. Apparently my SIMS-game wasn't updated to the latest version. I downloaded the patch and then repeated step 3 and 4 and now my game works again! 

Thanks for the help!



Mod edit: problem solved, topic closed. Have fun ! Very Happy  And don't hesitate to contact us again if you are in need of more help.

- Carlos

Guest
Guest


Back to top Go down

Onofficiële gamebewerking. [SOLVED] Empty Re: Onofficiële gamebewerking. [SOLVED]

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum